dimarts, 16 d’agost del 2011

                        CARLES PASTOR  La Meva Terra,La Meva Gent 2003


                                         
                            1-La Torre i el Far
                            2-A Can Falgàs
                            3-La Noia Vestida de Blanc 
                            4-Palafrugell
                            5-Per Sempre Al Teu Costat
                            6-Platja de LLafranc
                            7-Un Home i una Dona
                            8-T'estimo
                           9-La Nit
                           10-El Dia que...
                           11-El Meu Germà Bessó
                          12-Posem-nos a cantar
                           13-El Meu Pais


 Un treball discogràfic que entusiasma per la seva creativitat i diversitat d'estil;havaneres,boleros,balades,
swing i country en català de la mà d'aquest cantautor,Carles
Pastor,que estima el seu pais i la seva gent.
LLetres sempre  molt acurades i inspirades; romàntiques,   poètiques,reflexives ,agosarades...
Melodies vibrants i sensuals,dolces i romàntiques...
Les meves preferides:el swing A Can Falgàs;la dolça i acaronadora Palafrugell;Per sempre al teu costat, T'estimo,Un Home i una Dona,tres meravelloses balades romàntiques que enamoren;Platja de Llafranc acompanyat de les veus de les filles d'en Carles,l'Elsa i l'Eva;La Nit una suau i deliciosa balada;la patriòtica i sentida El Meu Pais i un trepidant rock ,La Noia Vestida de Blanc. 
Un esplèndid Cd per descobrir i conèixer sota la direcció musical i tècnica de Pep Prat,amb acurat arranjament musical, que recomano a tots els que vulguin gaudir de bones lletres i melodies de la ma d'aquest creatiu cantautor català de gran talent.
     Felicitats i per molts anys Carles!!!
Anna Maria Esther